Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hva ser man, hva er hvitt ? hva er svart ? Er det noen kloke damer her som vet ?
BettyBoob Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 røntgen av hva? skjelettet ses altid som hvitt iallfall på et rtg. thorax (overkroppen) kan man se omriss/størrelse på hjertet og man kan også f.eks se om man har lungebetennelse.
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 jeg lurte på hvordan man kan se avleiringer f.eks på hofte ? Kan man event se betennelse ?
BettyBoob Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 det vil jeg tro at man kan se ja avleiringer vil isåfall vise seg som hvitt, tegn til betennelse vil de nok også kunne se - men MR vil egne seg bedre til det b´vil jeg tro
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Har du sett det selv ? Vises det rundt knoklene som en kant ?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Ser ikke etter noe, så bilde av min onde hofte og rundt beinet var det en hvit kant. Er utålmodig jeg,kan jo ringe legen om noen dager....
ApriIbaby Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Her ser du røntgenbilder av hofter: http://www.med.uio.no/learning-content/traumer/frakturer/hofte/proksimale_femurfrakturer/fractura_collum_femoris/fcf.xml
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2007 Får ikke til den linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå