Totinona Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har egentlig termin 15.des, men her sitter jeg hjemme med en nydelig lita jente. Ho er nå 3 uker gammel, ho orka ikke vente lenger, og det er helt greitt for meg nå :-) Vannet gikk uten at noe mer skjedde, og jeg trodde ikke egentlig det var vannet, trodde kanskje det var litt mye utflod, kom sånn jevnt og trutt. Fikk beskjed her inne om at de mengdene var helt normale i slutten av svangerskapet. Så jeg bekymret meg ikke noe mer om det, dum som jeg var... Men ikke stol på alt dere leser her inne, jenter! Påfølgende natt og dag så fortsatte det på samme måte, ringte da sykehuset tilslutt og fikk beskjed om å komme med en gang. Da ble jeg lagt inn og lå der i 3 dg før ting endelig skjedde. De prøvde å sette igang 4 ganger i løpet av de 3 dagene, og heldigvis gikk det seg videre på 4.forsøk. Da begynte riene så smått kl 1930 og økte fort til det verre. Så ble det skrik, stønn og ubeskrivelige smerter etc... og ut kom vår nydelige datter litt før kl 0300. Siden det var 5 uker før tiden, så ble vi på sykehuset i ytterligere 10 dager. Trengte litt hjelp til å holde kroppen varm og litt spisetrening. Fikk mat via sonde den første tiden. Slitsom tid.. Men nå er vi en lykkelig familie på 3 og glad jeg er ferdig med dette for denne gang. Lykke til alle sammen! Det er vondt, men det er sant som de sier, man glemmer det så fort og selvfølgelig er det verdt det :-)
MC81 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Så bra at alt gikk bra. Gratulerer så mye med lillejenta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå