Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Står at grøten skal blandes med vann, har noen prøvd med morsmelk?
selma07 og engel Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Nei, men har hørt at det bare blir klumper... Du burde se på sukkerinnhold på den grøten!! vanvitti mye!! Slutta å gi Selma den da jeg så det!!!
Mamman til M&E Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg slutta også. Smakte på den og skjønte at her var det mye sukker og da jeg så hvor mye sluttet jeg tvert. Skjønner at noen må bruke den da.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Enig med Selma ang sukkerinnholdet. Snuppa min nekter å spise den også. Tror det er pga sukkeret. Hun har aldri smakt sukker før. Har Nutramigen som mme og har kokt grøt av melk helt til jeg prøvde Sinlac. Jeg smakte på den selv, og blæh! Den var bare søt. Ikke god. Men det er klønete at det ikke finnes flere melkefrie lettvint varianter. Det er ikke alltid like lett å få kokt grøt på tur. Men det var ikke det du spurte om ;-) det blir klumper, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå