Gå til innhold

ja ja...glad for å ha dere her:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da gikk det som forventet, men ikke av den grunnen jeg trodde:-( Jeg var hos legen idag for å følge opp en begynnende bekkenløsning, og regnet med å bli sykemeldt, da jeg jobber i en fysisk jobb. Vi snakket litt og han spurte om kynnere (da jeg var plaget med det sist...) ,og jeg sa som sant var, at de varierer litt, fra ca 5-20 om dagen...da sa han at han var redd for for tidlig fødsel, så jeg ble 100% sykemeldt på flekken....skal på UL i morgen gudskjelov, så vi får skjekket om alt er "lukket og låst". Er aaaaalt for tidlig nå, er bare i uke 19...Så nå blir det beina høyt og mye ligging resten av svangerskapet. God å ha dere her jenter, for det kan jo bli litt kjedelig i lengden:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hææ??er det farlig å være plaget med kynnere??

er i uke tolv jeg..har vært plaget med kynnere maaange ganger pr dag de siste par tre ukene...

Skrevet

Jeg har også mange kynnere om dagen og det er helt normalt sier min lege og jordmor. Er 27+5.

Skrevet

Ja, jeg hadde også endel kynnere sist, og fødte da for tidlig, men ikke så mye...vet ikke hvorfor de er så redde denne gangen, men de reagerte på at de varte så lenge, og var så kraftige, og ofte...hva vet jeg. Hvor lange er deres kynnere da?? Kanskje han har overreagert skikkelig...hmmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...