YumYum2 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hvor lenge før vannavgang/fødsel gikk slimproppen deres?? Ligger på sykehuset for babyen vil ut for tidlig og i dag gikk slimproppen.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Min slimpropp gikk vel ca 8 timer før snuppa var ute. Dama til en kompis av mannen min måtte vente 4 uker fra hennes gikk til ungen kom ut... Så det varierer veldig:) Hvordan går det med deg forresten? Kjedelig å bare ligge der?
YumYum2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Ja utrolig kjedelig. men nå har jeg visst internett for fullt så da kan jeg sitte på bim hele dagen. (var vel nesten egentli det jeg gjorde før også, tihi) På mamma så gikk slimproppen med meg 15 min før vannet gikk og fødselen tok te sammen 3 timer. med lillebroren min gikk ikke slimproppen og han kom med vannet. "på en bølge" hehe. fødselen der tok te sammen ca 1 time. Noen ideer om når min vil komme da?? Noen flere med svar/erfaringer med den berømte slimpropp?
Minnie Mom Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det varierer veldig da.. Men på meg så gikk slimproppen, deretter fulgte riene og gutten var ute 15 timer etter at proppen gikk.. ) Masse lykke til!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Min slimpropp gikk på morran..ca i 9 tiden..og vannet gikk halv 9 på kvelden igjen.. Så tok det ca 24,5 timer til før snuppa var ute )
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Tror slimproppen min gikk idag, men vannet har ikke gått nei:( Har enda 20 dager igjen til termin men var innom føden idag siden jeg var utrolig dårlig. Legen sjekka om jeg hadde åpning og det hadde jeg på 2 cm og myk livmorvegg eller hals... så hun mente at babyen kom sikkert før termin. så er det bare å vente da...
80-modell m guttebaby i magen Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Hei, ble stressa i går kveld. da kom slimproppen gitt og jeg er kun i uke 35+0 i dag.. så derfor ble jeg litt bekymret for at noe skulle komme til å skje. men ser jo at det kan variere veldig hvor lenge før den kommer, så tror jeg slår meg til ro med det.. jormor sa at det kan bety både at ting kommer til å skje snart eller motsatt og ba meg ta beskjed om riene kommer.. hjelp!! vi som ikke skulle ha baby før i beg av 2008!! håper det ikke skjer noe enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå