Gå til innhold

Flere studenter her på 3 trimester som koser seg med eksamenslesing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det egentlig er å være student og gravid? Selv er jeg på tredje året på en bachelorgrad. Synes det er mye å gjøre og en slittsom hverdag, men en god erfaring å ha med seg...! Men blir neppe flere graviditeter kombinert med studier ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder også egenlti på med sisteåreti en bachelorgrad, men har slitt med BT i svangerskapet og fikk for noen uker siden beskjed om at det måtte jeg vente med. Så nå sitter jeg og fyller ut sykestipendblankettene fra lånekassen så jeg slipper å sitte med alt som lån fra dette halvåret. Ikke så morro. MEn men sånn er det vel bare for noen av oss! Tror heller ikke jeg gjør det her en gang til, har slitt hele semesteret med både motivasjon og innleveringer av oppgaver osv!

Skrevet

Har 5 dager igjen til termin og hadde eksamen idag!

Jeg er også på siste året på bachelor=)

Har egentlig to eksamener til, men de er 6 og 9 dager etter terminen min, så har på følelsen av at det kan bli vanskelig!

Jeg syns det har vært helt toppers å være gravid og student, selv om det ble veldig tett oppunder eksamen.

Skrevet

Motivasjonen og ståpåvijen har vært overraskende stor dette semesteret! tenker vel kanskje slik at det er greit med alt som er ferdig lest innen termin i slutten januar... Har heldigvis bare to eksamener nå rundt jul og det regner jeg med å rekke ;) Ellers er det ingen eksamener til våren, bare oppgaveskriving... ;) Masse tid til å kose seg med babyen!

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 og leverte masteroppgaven min på mandag forrige uke :-) jeg fikk førstemann under studiet også og er altså nå helt finito med 6 års studier halvannen måned før termin. føles utrolig bra! Da skal jeg kose meg hjemme et års tid før jeg går ut i jobb, helt nyutdannet. føles fantastisk!:-)

Skrevet

Tigern, hørtes ut som meg det der!

Leverte også masteroppgave forrige mandag, venter nr. 2 i januar og fikk nr 1 for et år siden, altså under studiene. Gått utmerket hittil, og får håper oppgaven går bra også. :)

Skrevet

det har gått greit stort sett. var veldig slitsomt å være 4 uker ute i praksis i 2.klasse, men det gikk!

akkurat skrevet ferdig en eksamensrapport og skal levere den imorra. har to eksamener til, men de tror jeg jeg neppe rekker! tar de til våren mens jeg går hjemme. kommer til å ta IKT 15 stp til våren og, men det er bare noen få innleveringer og en muntlig eksamen, så inget stress:P

men skal bli deilig å være hjemme til våren da! har INGEN planer om å få ett barn til mens jeg studerer, økonomien er altfor dårlig til det.. neste gang vil jeg kunne ha god råd!

Skrevet

Samme her 3. året i en bachelor st. og 3. trimester.

Jeg leser nå fortiden minnimalt, orker rett og slett ikke.

Kan ikke tenke meg å ta parmisjon heller siden jeg så nært målet. Jeg får håpe jeg kommer meg fort etter fødselen og at jeg ikke får så mye ammetåker, for til våren har jeg 4 eksamener=o

Jeg har alle svangerskapsplager som finnes i verden og det eneste jeg kan tenke meg er å ligge i sofaen:(

Så ja aldri mere barn for meg, og ihvertfall studie kominert med svangerskap!

Lykke til til deg uansett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...