Gå til innhold

Konstante kynnere??? Trenger svar, hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min termin er i dag, mens UL- termin er 12. Ble undersøkt av en jordmor i dag, alt var klart og modent. 1cm åpning, hun kunne ta på hode.Tøyde litt. Etter det er mage vært helt starm og jeg har menssmerter og murringer i ryggen. Veldig ubehaglig. Spesielt vondt ved bevegelse. Stråler ned i lysken. Mensmurringene og tak har jeg hatt et par dager. Vil liksom ikke ta seg opp. Noen som opplever det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg også har stikkinger på begge sider.

Skrevet

Hei!

Dette høres ut slik jeg hadde det med min førstefødte for 6 år siden, og det var starten på fødselen. Selv om jeg gikk hele dagen og klagde på kynnere skjønte jeg ikke før på ettermiddagen at det måtte være noe på gang. De ble regelmessige og gikk ikke over ved bevegelse. Og det som kjennetegner en rie i forhold til kynnere er at de tiltar i styrke. Det blir mer vondt i det magen knyter seg, så når det en topp og liksom flater ut igjen.

Vanskelig å si om din fødsel er i gang, men kan absolutt være starten ja!

Lykke til, og oppdater oss om det skjer noe mer da:)

Skrevet

Hvor vondt gjorde de før du dro inn?. Vondt å bevege seg, knytter seg i underlivet. Barnet er veldig aktiv. Tak i ryggen. Tips til å få det mere i gang. Er lei av "mensvondt" og kynnere

Skrevet

Hvor vondt gjorde de før du dro inn?. Vondt å bevege seg, knytter seg i underlivet. Barnet er veldig aktiv. Tak i ryggen. Tips til å få det mere i gang. Er lei av "mensvondt" og kynnere

Skrevet

Jeg hade ringt til sykehuset å spurt hva jeg skulle gjort. Det gjorde jeg når jeg fikk min første men da hadde vannet gått men d gjorde litt vondt. Da fikk jeg komme inn for å slippe uroe meg. Lykke til!!

Skrevet

Jeg dro inn før det gjorde veldig vondt, bare fordi det var regelmessige rier. Men ble sendt hjem kl ett på natta , da det fant ut at jeg ikke hadde sterke nok rier. Så dro jeg tilbake til sykehuset på morgenen, og da gjorde det skikkelig vondt! og fødselen gikk ganske raskt etter det. Stort sett ikke vondt i ryggen under riene, men vet det er mange som har det.

men er jo så forskjellig fra person til person dette, at jeg ville nok ringt sykehuset å hørt med de.

Lykke til!

Skrevet

Dytter litt jeg... Hvordan går det med deg???

Skrevet

Fikk komme til akupunktur i dag også, hun kjente også innvendig- tøyde litt. Nå var det heldigvis enda mere åpning. Så nå er det bare å vente.Ikke så vondt i dag, ikke så harde kynnere etterpå heller. Men håper det tar seg opp i løpet av kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...