Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Erica? Ava? Victoria? Alexandra? Filippa? Felicia? Favorittnavnene. Kjempeglad for rangering og kommentarer?
Himmel og hav Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Synes Christiane er nydelig, men liker det bedre med K. Ava og Filippa er også flotte. Er ingen fan av resten.
grå :) Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ava synes jeg er fint. funker bra alle de der. inspirert av nabolandet?
nickoline og supermann Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 christiane......... og ingen av de andre.
1stor1liten =) Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Erica og victoria liker jeg, alexandra er helt greit mens resten har jeg ikke noe spes. formening om. skjelden jeg har hørt de navnene
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Beklager, men syns det ble for jallanavn... litt for prinsesseaktig. Jeg personlig ville heller valgt et navn som høres ordentlig ut også når babyen blir voksen...
cherry coke Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Likte kun Christiane. De andre navnene er alt for jålete og sukkersøte for min smak.
theresehar1gutt Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 når jeg leste Christiane tenkte jeg på Christiania i Danmark.. men det er et veldig fint navn. Likte best: Christiane, Erica, Ava Victoria og Alexandra er ok navn Filippa er spesiellt, liker spesielle navn framfor vanlige, men litt usikker på akkurat dette.. Felicia synes jeg blir litt engelsk tlende, hvis du skjønner? ikke så begeistra for "engelsktalende" navn norge.. kan bli litt vanskelig fo de små og skape forvirring ang uttale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå