Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hatt litt uregelmessig mensen det siste året..etter p-plasteret (aldri mere) Nå sist gikk det akkurat 28 dager..så der igejnn har det variert fra 27-35 dagers sykluser da.. Så visst jeg da har 28 denne mnd..sp skulle eggløsningen vært i går.. MEN sånn har det vært..mandag masse eggløsningslim!!, tirsdag bare så vist spor av det..fredag begynte jeg å bli øm (bruker å være det rundt eggløsning) Lørdag masse eggløaningslim igjenn..søndag og i dag inngen slim, men har vært øm i dag og i går også, Hva trur dere..har jeg hatt eggløsning? kom den i rett tid denne gangen også kanskje? hadde sex på fredag, så jeg håper jo da.. Jeg har nettopp en man som har kommet på gli Endelig..så vi prøver ikke aktivt, men han gjør heller ingen ting for å unngå at jeg er gravid..så jeg håoer jo jeg da
Tuttelure Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Vanskelig å vite ettersom du har varierende sykluser. men du kan jo prøve m el-tester neste mnd:) og evt ta tempen i tillegg:)! eller bare ha sex regelmessig og krysse fingra:) hehe
Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 jeg gidder ikke stresse med eggløsningstester.. Men jeg er kun sånn øm når jeg har eggløsning..men har vært det fra fredag t.o.m i dag..bruker som regel bare være det en dag..
svansen Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 el kan ha blitt utsatt ..kroppen har prøvd å få til en eggløsning men klarte det ikke.. og prøver igjen derfor på nytt
Trulte76 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 ja det vet jeg kan skje,skjedde engang..men da gikk det vel ei uke mellom.. MEN jeg trur jeg hadde el i går..for var ømmest i gå r..og ikke så øm i dag..men nå har ømheten gått over..så da er jeg nok ferdig med eggløsning denne gang.. Kjenner hver mnd når jeg har eggløsning..men blir aldri klok på hvilken dag jeg har den på..for jeg trur jeg kjenner det både før, under og etter eggløsning..siden jeg av og til kan kjenne det i 5 dager Trru faktisk jeg skal tenke over når/visst jeg får tanta på besøk..og regne meg frem til hvilken dag jeg hadde eggløsning..så vet jeg til neste gang..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå