Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 er nå så forkjølet at jeg ikke klarer å puste med nesa. utrolig ubehagelig, og hodet kjennes ut som en blysekk. men på annbefalt dosering står det 2-3 ganger per dag! da klarer jeg meg jo bare igjennom natta da! (må ha spray om natta, ellers klarer jeg ikke sove, for munnen blir som sandpapir av å puste med den) det vil si at jeg må gå rundt hele dagen med supertett nese joh :-( salvannsoppløsning funker bare der og da, så det er bare unødvendig :-/ noen forslag?
Erisa* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker barnenesespray jeg! Der er det halv dose, og det funker fint på meg, men jeg kan bruke det dobbelt så mange ganger i døgnet:)
76mod -og-fødeklar Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 eller bruk saltvann...det kan du bruke uten begrensning.
Huldr@. Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Min mor er farmasøyt, og hun sier at det ikke er så viktig hvor mange ganger du bruker nesespray om dagen, det viktigste er at du ikke går over de 10 dagene man kan bruke nesesprayen. Spray med saltvann først - for å løse opp, deretter bruker du vanlig nesespray. Håper du blir bedre snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå