grå :) Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 hjelper jo ikke at man er både blond og blåøyd helelr akkurat. her er årets blondeste: 1.når man scrapper i album, scrapper dere på alle sidene? blir det ikke veldig fullt og over fyllt da? 2. hvis man skal bruke et helt ark som bakgrunn, er det da bare og lime inn hele skiten? ser for meg den megatjukke sida her... er foreløpog bare på tankestadiet inntil jeg får framkalt litt bilder:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 1: Jeg bruker hver side ja:) Og det blir nok litt tykt etterhverrt:) 2: de hele arka er beregnet på album med plast lommer:)
grå :) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 hmm og jeg som har skaffa meg så mye ark... jau, da får jeg lage flere:D takker:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hehe:) Jeg har et album med plast lommer og et med vanlige sider, er mest fornøyd med det albumet som har ensfargede sider, men det er nok en smakssak:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå