gullet0305+09 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 2 dager på overtid og full av symptomer men negativ test:-( det var utrolig kjedelig for jeg håpet jo så veldig. men har hatt uregelmessig mens det siste halve året så det er vanskelig å vite når jeg egentlig skal ha mensen og når da eggløsningen har vært.... men i utgangspunktet skulle mensen kommet 1. desember:-( Har jo symptomer som vanvittig verk i underlivet - opp på sidene, uteblitt mens, trøtt, tisser, uggen - småkvalm, fryser, utflod.... men ingen baby :-( Måtte bare få ut skuffelsen her.
tegneseriedama Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Test på nytt om et par dager om ikke mensen dukker opp, ser det er mange her som ikke får positivt svar før flere dager over ikm.
27dager Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 hadde det på akkurat samme måte som deg.. og nå for noen timer siden kom det litt lyserosa slimaktig gugge...(sorry). om det er IKM (4 dager over tiden) eller hva, er ikke godt å vite. men har testet negativt så er nok det... og jeg som ville så inderlig! (men det vil vel alle her inne;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå