Jelly Belly Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Mener og huske at du hadde lap rimelig kort tid etter meg.. Hvilken syklusdag hadde du lap på, og hvordan ble den syklusen?? Fikk du tr når du skulle?? Om du har fått henne da vel og merke.. Jeg hadde lap på syklusdag 7 tror jeg. Nå er jeg på dag 36 tror jeg.. Aner ikke når det er vanlig og få det etter lap.
Lillegull og spiren Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 hei:) her er jeg:) jeg hadde lap den 15 november,på stensby sykehus. jeg hadde lap på dag 20 i syklusen min...så var vell netopp feridg med el,for jeg har syklus på ca 32 dager.. jeg var veldig spent på når mensen skulle komme etter lap,men den kom som bestilt..fikk mensen 28 november,,altså 14 dager etter lap. de fant ut at den høyre egglederen min var litt tett,så de har spylt gjennom den.. er så spent på om det kommer til å klaffe fort etter denne lap.. hvordan går det med deg da?
Jelly Belly Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Joda.. Jeg lever fortsatt!! Aner som sagt ikke hvordan denne syklusen vil bli, heller ikke noe om når el var/er. Men men.. Får bare se på denne syklusen som en slags pause og heller se frem til tr kommer så jeg får begynt på pergo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå