Gå til innhold

Altså,jeg begynner å bli lei frekke butikkansatte....hmf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på helsekostbutikk for å kjøpe bringbærkapsler og sånn olje.men hu dama i butikken var virkelig frekk altså!

jeg fortalte hva jeg skulle ha for noe, og da sier hun bare;

-du veit du ikke skal begynne å ta de før uke 34?så du har jo enda mange uker å vente du da, men de fleste gravide er jo tidelig ute med å kjøpe ting.

- ehh, nei sa jeg, jeg skal begynne med de neste uke(da var jeg 33 uker)

- jaha, svarer hu dama på helsekostbutikken, burde du ikke da ha litt mage??

betalte bare å gikk jeg da...

hvordan kan folk si sånn? alle er da ikke like store..

greit nok, jeg har ikke noen kjempemage, jeg er ganske liten og nett i kroppen fra før...og ikke har jeg lagt på meg mer enn 2 kilo til nå, så ingen kan forvente at jeg skal være noe stor...

har jeg på meg jakke, ser man jo ikke at jeg er gravid...!

samme føler jeg i babybutikker og sånn.. at de mest tror jeg bare kikker for morro skyld, for de tror ikke jeg er gravid... syns dette egentlig er litt trist jeg!

jeg og sambo var med et annet vennepar, og hun er gravid 2 uker mindre enn meg, men mye større! da vi var inne på babybutikken, så ilte de til henne, for å gi masse service, men da jeg spurte om noe..var det nesten ingen som gadd svare. sambo sa det han, at man skulle nesten tro de bare er intressert i å hjelpe de som er "synlig" gravide.

det var dagens klageinnlegg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde mindre mage jeg da ;o) Jeg er i uke 31 og magen er stor :o( og i veien.

Skrevet

Signerer deg jeg Tonje.. Har det på samme måte.

Magen kom fort, og så derfor tidlig "stor" ut ifht hvor langt jeg da var på vei. Men den har faktisk ikke blitt så mye større, og nå har jeg den motsatte effekten på folk. (For JA, folk må visst kommentere, enten de kjenner meg eller ikke!!)

- Wow, har du termin om 5 uker?? Hvor i alle dager ligger ungen din da? Sikker på at den vokser og får næring? Kanskje du burde sjekke det opp? Åja, du har sjekket det opp ja. Og alt var OK? Så rart altså!! Kanskje du burde sjekke det igjen?

FRES!! Rart man blir litt nervøs, folk kommenterer jo det utroligste! Jeg er 173 høy, så er ikke liten og nett. Ser rett og slett ut som jeg bare er noen-og-tjue uker på vei, ikke høygravid og frodig. Syns ikke det er noe stas, kunne godt tenke meg og ordentlig strutte-mage, selv om jeg sikkert skal være glad for at jeg ikke er så stor. Det hadde igrunn ikke plaget meg så veldig, hvis det ikke hadde vært for alle kommentarene jeg får. Det gjør at jeg bare tenker enda mer på det..

Dustedamer altså, setter griller i hodet mitt :P

Oj, dette ble jo skikkelig syteinnlegg... Men jeg ville bare si at du ikke er alene Tonje! Vi er flotte uansett vi, nemlig:)

Skrevet

signerer dere begge to.. synes det begynner å bli litt plagsomt jeg også når alle kommenterer at jeg er så liten, og tror at jeg ikke er kommer til uke 34. en kan faktisk bli såret og nervøs av det.. tror ikke de alltid tenker på det når de kommenterer.

Skrevet

ja...er så kjedelig dette...nesten så jeg må gå med helsekortet mitt på meg, for å bevise for folk hvor langt på vei jeg er:) hehe...

man blir nervøs ja, normalt at folk sier "oj, er det en eller 2 der inne", hos meg sier de, " er du sikker på at alt er som det skal,?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...