Gå til innhold

Hjelp til å velge jentenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fortsatt 24 jentenavn på listen vår... Og termin 26 januar. Vet det er lenge til, men tenk om babyen kommer for tidlig, og vi har 24 å velge mellom! Uff.. Skriver de opp også blir jeg veldig glad hvis dere vil si det dere liker best. Greit å få litt hjelp av og til.

- christina

- andrea

- johanne

- synne

- susanne

- live

- ada

- seline

- julia

- andrine

- miriam

- ella

- margrethe (begge bestemødrene heter gret(h)e, så mulig litt oppkalling på gang)

- olivia

- louise

-michaela

-mathilde

-frida

-carina

-martine

-isabel

-une

-sofie(a) /sophie

- marikken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- ella

- margrethe

- olivia

-carina

-sofie

syns jeg var penest:) men det er fordi vår kansje skal hete linnea margrete. hehe...

håper det er til noe hjelp!

Skrevet

Ada

Andrea

Andrine

Frida

Martine

Isabel

Marikken

Mathilde

Skrevet

Liker definitivt Olivia best - det er et utrolig nydelig navn!! Deretter liker jeg Live, og johanne. Var egentlig fine alle sammen, men det er disse tre jeg liker best. Men igjen; Olivia er knallfint! Jeg ville gått for det :D

Skrevet

jeg syns andrine er finest jeg :)

Skrevet

Susanne ,Miriam,Ella, Margrethe, Olivia,Louise er de navnene jeg synes er finest. Holder en knapp på Susanne. Ella og er veldig fint, men litt i tiden nå tror jeg. Ellers synes jeg dere hadde mange gode navn.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Guri, ser nesten ut som om du har kopiert min navneliste jo, hehe :)

Jeg har en datter som heter Martine, og babyen i magen skal hete Live, så de to liker jeg hvertfall:)

Ellers har vi hatt Johanne, Olivia, Julie, Une og Sophie på listen vår også :) Nei, dette var ikke lett. Mange fine navn. Lykke til :) Og dere har god smak, hehe :)

Skrevet

Mange pene navn;-)

De jeg syns er finest her er:

Olivia

Michaela

Louise ( a ? )

Isabel ( heter ene datteren min;-) )

Sofia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...