mamma&urokråka Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Vi har fortsatt 24 jentenavn på listen vår... Og termin 26 januar. Vet det er lenge til, men tenk om babyen kommer for tidlig, og vi har 24 å velge mellom! Uff.. Skriver de opp også blir jeg veldig glad hvis dere vil si det dere liker best. Greit å få litt hjelp av og til. - christina - andrea - johanne - synne - susanne - live - ada - seline - julia - andrine - miriam - ella - margrethe (begge bestemødrene heter gret(h)e, så mulig litt oppkalling på gang) - olivia - louise -michaela -mathilde -frida -carina -martine -isabel -une -sofie(a) /sophie - marikken
jente08&jente2010<3 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 - ella - margrethe - olivia -carina -sofie syns jeg var penest:) men det er fordi vår kansje skal hete linnea margrete. hehe... håper det er til noe hjelp!
melkekua™ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Ada Andrea Andrine Frida Martine Isabel Marikken Mathilde
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Liker definitivt Olivia best - det er et utrolig nydelig navn!! Deretter liker jeg Live, og johanne. Var egentlig fine alle sammen, men det er disse tre jeg liker best. Men igjen; Olivia er knallfint! Jeg ville gått for det
Nyttårs barn Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Susanne ,Miriam,Ella, Margrethe, Olivia,Louise er de navnene jeg synes er finest. Holder en knapp på Susanne. Ella og er veldig fint, men litt i tiden nå tror jeg. Ellers synes jeg dere hadde mange gode navn.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Guri, ser nesten ut som om du har kopiert min navneliste jo, hehe Jeg har en datter som heter Martine, og babyen i magen skal hete Live, så de to liker jeg hvertfall:) Ellers har vi hatt Johanne, Olivia, Julie, Une og Sophie på listen vår også Nei, dette var ikke lett. Mange fine navn. Lykke til Og dere har god smak, hehe
GuriGuri Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Mange pene navn;-) De jeg syns er finest her er: Olivia Michaela Louise ( a ? ) Isabel ( heter ene datteren min;-) ) Sofia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå