Gå til innhold

FOT OG HÅNDAVTRYKK anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha fint avtrykk av bebisen sin fot og hånd. Ikke noe sånn blått og rosa som ser ut som om det har blitt gjort i bhg. Men noe vi kan ha på veggen som ser fint ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte fotavtrykk fra lifestone, det er dyrt men det blir kjempe bra:) Fikk avtrykket til snuppa i posten i forrige uke og er kjempe fornøyd:)

Skrevet

oki..da har jeg et tips,som vi har brukt mye.

lag trolldeig,og ta avtrykk av hånden og foten til barnet.

hell oppi gips i avtrykket,og la det stå til dagen etter på.

så filer du evt bort litt på kanten av hånden/foten,hvis det ble stygge kanter.

så kjøper du et lite lerret,maler det i ønsket farge,også maler du avtrykkene i ønsket farge.når alt er tørket,limer du avtrykkene på lerrete,og la det stå til dagen etter..bruk godt med super lim.

Je vet ikke hvordan stil du har,men du kan bruke alle slgs farger..bare å velge:)

på et jeg laget til søstra mi,med sønnens avtrykk..malte jeg lerette i marine blå og avtrykket i gull..så brusha jeg over på lerette med litt gull i kanter og hjørner,,,det ble knall fint.

Skrevet

brukte hvit papp og sort stempel som jeg har til å lage kort med. det er lett å vaske av. Rammet det inn med sort passepartou (eh.. litt usikker på stavingen min der, veit jeg... håper du forstår hva jeg mener) og med sort ramme. ett til fot og ett til hånd.

Skrevet

sitter å ser på de nå. Knall dyrt da...3595kr...! Men kjempe fine. Hva bestilte dere. Glass, støpestein el bronse?

Skrevet

det hørtes jo litt rimeligere ut enn å kjøpe. Mye jobb da!?

Har du et bilde el du kunne lagt ut, så jeg kunne sett hvordan det ble?

Takk for tips:-)

Skrevet

Vi bestilte støpesten, med avtrykkskasseten kom det på 1200kr, vi valgte bare et avtrykk da:)

Har lyst på sånt kjede, men det koster jo borti 3000 kr... Synd det er så dyrt...

Skrevet

takk for tips:-)

Har du bilde du og?

:-):-)

Skrevet

ja, det kjede så jeg på og. Kjipt at det er så dyrt ja. Er jo så fint. Lurer på hva det koster å produsere å hvor mye de egentlig har i fortjeneste....!

Skrevet

Hehe ja du kan så si:)

Tror de tjener en god del på det gitt.. Hehe:)

Skrevet

Jeg har laget mine selv.... laget avtrykket i trolldeig så helt gips oppi.........pussa litt, malt og satt ramme på.........

synes de er fine nok!

Skrevet

Du kan kjøpe fine settekasserammer på ikea og putte de inni

Skrevet

på jysk har de slike avstøpnings sett..todelt ramme med plass til avtrykk og et bilde=)

finnes i rosa,blått og hvitt..da følger det med både leire og klistremerker for å gjøre det personlig..

kosta 60kr pr stk..=))

funker som bare det=)

Skrevet

Panduro har/hadde også et sett. Fet fulgte med gips og ramme, trolldeig lager du enkelt selv....

Skrevet

tusen takk jenter:-)

Da fikk jeg plutselig litt å gjøre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...