Gå til innhold

baas:)

stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går d?? lenge siden sist..du svarer jo aldri lenger...*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vennen:)

jo da,,,jeg svarer jeg..he.he meg har ikke vært her like mye i det siste..men litt de siste dagene.

jeg fikk min første mens etter lap,og den kom som normalt 14 dager etter el.jeg synes mensen var anderledes denne gangen,blødde riktig nok mye,men mindre dager.

jeg har el om ca 1 uke og jeg er veldig spent denne pp assa..har likso litt ekstra håp siden jeg har hatt lap,men det er jo mange det tar lang tid for av den grunn.

er så spent..og du da?hvordan går det?

Skrevet

Heia..

ja skjønner godt at du er spent...

og som jeg har sagt tidligere så tror jeg det går deres vei nå:) så mathilde også så det samme.. :)

så nå er det all grunn til å glede seg fremover..

Jeg ja...hva skal jeg si..føler at ting står på stedet hvil egentlig..

Noen har jo spådd meg gravid rett over nyttår, men er også noen som sier at det ikke kommer til å skje før i april/mai (med baby da i des/jan til neste år) så jeg vet ikke...

Har hatt kontakt med ei som har sett på hjelperene mine og jeg har vertfall god hjelp derfra...men jeg må jo kunne klare og slappe av og stresse ned også...

jobber en del da så tror jo ikke at det er så bra, pluss at jeg har nattevakter men nå skal jeg heldigvis slutte med det etter nyttår, da jeg har fått jobb som avd.leder..så jeg ser litt positivt med å ikke vere gravid også...sånn at jeg er frisk og sprek til ny giv i den nye jobben men seff blir ikke lei meg om jeg blir gravid da:) hihi:)

ønsker deg lykke til,,vi er ikke helt likt lenger da i syklus..jeg venter ikm om en uke ca...

håper vi kan tastes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...