Gå til innhold

29 DAGER OVER IKM!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager gjør jeg?? Greit nok å ha ustabil syklus etter p.plaster slutt (i august), men HALLOOOOO!!!

Veeeeeeldig frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg er 1 mnd etter med IKM i går! Bare negative tester! Blir gal jeg! Har symtomer så det holder! Skal teste igjen 13 desember, er den negativ og ingen TR skal jeg til legen!

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg er over IKM, siden jeg ikke vet hvor lange sykluser jeg har. Iallefall så er jeg på dag 41 eller no nå :( Fikk forrige TR 23/10... Leeei av å gå å vente nå! Har jo tatt test, så jeg vet at jeg ikke er gravid.

Skrevet

Hei!

Har du bare tatt test hjemme? Hvis du har det og du bare får negativt, så burde du reise til legen og få en blodprøve! Det skal jeg etter den 13 om min test er negativ da!

Skrevet

Jeg er jo bare på dag 41 i syklusen, ikke 41 dager over IKM, så jeg tror jeg venter litt til å ser :)

Vet jo som sagt ikke hvor lange sykluser jeg har, siden alle har variert i lengde etter jeg sluttet på pillen... Forbaska det altså!!

Men ja, har bare testet hjemme! Kom opp etter 1 min "ikke gravid" :(

Skrevet

p-plaster er noe drit..er vel 1 år siden jeg sluttet med de..og syklusene mine har vært fra 27 dager til 35 og engang var det 37 også..

Men 29 dager over var jo veeeeeldig lenge da.

Har du tatt en test? :)

Skrevet

Jeg er 10 dager over IKM. Hadde bare en kort brun mens når den skulle komme. Har normalt i en uke, denne gang bare to dager. Har litt ømme bryster, men ikkje ukomfertabelt. Har litt brun uflod enkelte dager. Er i 5pp. Testet på Ikm og på tirsdag, men negativ test. Er trett og sliten. Er litt usikket på dette her. Men får vel bare vente å se.... Så kjedelig å vente :(

Skrevet

Jepp, har tatt maaaaange tester - til ingen nytte.. negativt på negativt. Får prøve igjen imorgen.

Blir bare så frustreeeeert!! Er jo ikke LITT normalt å gå 29 +++ dager over uansett hva..

Skrevet

Jeg testet i dag, Gravid!! Er helt sjelven. Testet 11 dager etter IKM. Testet også for ei uke siden då var testen negativ. Lykke til!

Skrevet

er bare 6 dager over ikm jeg da, testet i for 20 min siden, den var negativ...jaja, vi får bare vente sammen jenter:)

Skrevet

hei jenter. da jeg og samboeren min ventet gutten vår så prøvde vi i 2 år.jeg hadde 50 og 60 dager mellom hver mens. så ikke stress jenter. hadde siste mens 27okt. og har mange sympt.har tesstet 2 ganger neg. men det var på kvelden,skal ta en test til om noen dager. føler meg veldig gravid så vi får håpe og tro,orker ikke å vente 2 år til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...