Gå til innhold

joho, endelig kom tr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kom tr på fredag, og vi er klare for 1 pp etter sa`en... :) håper d klaffer fort.. tenk om jeg hadde testa positivt på julaften, d hadde vært den beste gaven i verden...

og neste gang kommer svangerskapet til å gå kjempe bra.... :) gleder meg til neste positive test... nå krysser jeg fingre og tær for at d skjer i nærmeste framtid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ligger et brev i postkassen il julenissen. der står d at jule spire ønskes sterkt<3 på deres vegne:)

håper at d klaffer raskt for dere å at d blir 9 kjempe fine månder med et flott resultat:)

Skrevet

hei.. tusen takk for en kjempe koselig tilbake melding... :) ser du har vært gjennom dette noen ganger selv:(

håper d klaffer for deg også snart, ser du har vært her MANGE MANGE mnd:( tragisk at d skal være så vanskelig for noen..

jeg gikk uten p -piller i 2 år før d klaffet, har aldri vært så glad før som når jeg fikk positiv test, altså min første positive test.dette var så utrolig sterkt ønsket.... .... men d gikk ikke min vei, men d hjelper ikke å deppe av den grunn:) livet går videre og man må bare fortsette med positive tanker:) men jeg får nå håpe vi slipper å vente 2 år til før jeg blir gravid neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...