Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 vi bruker maisgröt som blandes med vann...mini er 4 mndr. ammer ellers..
Mammapudding Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg kommer til å pumpe og gi maisgrøt som blandes med mm når vi skal begynne med grøt
Elle melle deg fortelle Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker MME i grøten..
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 ammer, men gir mme grøten. Prøvde å pumpe i begynnelsen, men synes det ble altfor stress...
~Maja Mor~ Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg pumpet til å begynne med, men grøten blir så sabla tynn når den blandes med mm, det er noen enzymer i mm som fører til det. Så jeg foretrekker å bruke mme, da får grøten en konsistens som er passe tykk. :-)
Lillegullet130707 Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bruker mme, syns det er stress å pumpe. Dessuten har jeg ikke så altfor mye melk, så derfor gjør jeg det på den måten.
Love my kidz Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ammer så mye i løpet av dagen og natta at jeg ser ingen grunn til bekymring om jeg bruker mme i grøten. Enkelt og greit, orker ikke pumpingen hver dag..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg pumper enn så lenge. Tenker jeg kommer til å gjøre det frem til jeg starter med vannbasert grøt.
Marolla Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er så lat at jeg bruker mme. Orker ikke stresse med å ha melk klar til hvert måltid. Pumper meg på kveldene og legger i fryseren hvis jeg skal bort. Snart skal hun hun bare ha grøt som skal blandes med vann uansett, så da er det ikke noe å tenke på
msola Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ammer, og har bare unntaksvis brukt grøt som blandes med MM eller MME. Det går i grøt som blandes i vann. Han får nok MM i løpet av døgnet uansett..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bare bruker mm, jenta mi har ikke fått mme enda, håper vi slipper å bruke mme... har nok melk, ved å pumpe litt extra får vi jo mer produksjon også.. så har alltid melk i frysa.. jenta mi er 7mnd nå vi blander enda maisgrøt (4mnd) og hvete/havre tar da litt mm og resten vann... denne grøten elsker hun.. har prøvd å bare blande med vann og da kommer tunga frem å dytter den ut igjen..
Mia_I Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Synes det er så pes å pumpe, så kjøper de grøtene man kan blande med vann jeg .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå