Gå til innhold

dere som ammer, bruker dere mme i grøten??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker maisgröt som blandes med vann...mini er 4 mndr.

ammer ellers..

Skrevet

Jeg kommer til å pumpe og gi maisgrøt som blandes med mm når vi skal begynne med grøt :)

Skrevet

Jeg bruker MME i grøten..

Skrevet

ammer, men gir mme grøten. Prøvde å pumpe i begynnelsen, men synes det ble altfor stress...

Skrevet

Jeg pumpet til å begynne med, men grøten blir så sabla tynn når den blandes med mm, det er noen enzymer i mm som fører til det. Så jeg foretrekker å bruke mme, da får grøten en konsistens som er passe tykk.

:-)

Skrevet

Jeg bruker mme, syns det er stress å pumpe. Dessuten har jeg ikke så altfor mye melk, så derfor gjør jeg det på den måten.

Skrevet

Jeg ammer så mye i løpet av dagen og natta at jeg ser ingen grunn til bekymring om jeg bruker mme i grøten. Enkelt og greit, orker ikke pumpingen hver dag..

Skrevet

Jeg pumper enn så lenge. Tenker jeg kommer til å gjøre det frem til jeg starter med vannbasert grøt.

Skrevet

Jeg er så lat at jeg bruker mme. Orker ikke stresse med å ha melk klar til hvert måltid. Pumper meg på kveldene og legger i fryseren hvis jeg skal bort.

Snart skal hun hun bare ha grøt som skal blandes med vann uansett, så da er det ikke noe å tenke på :)

Skrevet

Jeg ammer, og har bare unntaksvis brukt grøt som blandes med MM eller MME. Det går i grøt som blandes i vann. Han får nok MM i løpet av døgnet uansett..

Skrevet

Jeg bare bruker mm, jenta mi har ikke fått mme enda, håper vi slipper å bruke mme...

har nok melk, ved å pumpe litt extra får vi jo mer produksjon også.. så har alltid melk i frysa.. jenta mi er 7mnd nå vi blander enda maisgrøt (4mnd) og hvete/havre tar da litt mm og resten vann... denne grøten elsker hun.. har prøvd å bare blande med vann og da kommer tunga frem å dytter den ut igjen..

Skrevet

Synes det er så pes å pumpe, så kjøper de grøtene man kan blande med vann jeg .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...