Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har fått hemoroider. Og jeg har gått på en salve som heter Scheriproct i uke nå. Men det har ikke gått over! Og jeg fikk ikke noe legetime før den 11.desember..Det klør så sinnsykt og det har kommet blod i den ene (sorry for detaljene). Hva skal jeg gjøre? *Fortvilet* 36+2 idag..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hei, har hatt og har også hemorider. Har hatt både før og etter fødsel. Bruker en salve som heter alcos-anal (hvit og grønn) reseptfri på apoteket. Tror ikke det er annet å gjøre enn å smøre seg, og prøve å spise slik at man unngår hard mage. Problemet er at hemoridene ikke får trukket seg sammen når man får hard mage igjen. I verste fall så kan man jo operere/fryse utvendige hemorider bort, men det virker så fælt at foreløpig har jeg funnet meg i å ha hemorider som kommer og går. De har vært særlig ille nå etter fødselen, men jeg tror det er forbigående...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Leste i boka til Gro Nylander at det kan hjelpe å legge seg med rompa i været samtidig som en legger på en pose med knust is. Det burde lindre kløen din i alle fall litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå