Gå til innhold

pinlig episode på sykehuset i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle på gynokologisk sjekk i dag -siden jeg har slitt endel med allmenntilstanden. Skulle ha med en urinprøve og dette skulle være morgenurin. Greit det. Tisset på glasset og alt i orden -helt til jeg så at det ikke bare var urin i glasset, men rester i fra gårsdagens hyrdestund. Så ut som en sånn snøkule -når du ristet på den snødde det, haha.Tenkte, "jaja, jeg får bare ta den med" og hadde helt glemt det bort da jeg kom dit. Leverte den og sykepleieren sa "OI, denne må vi sjekke med engang. Den skal jo ikke se sånn ut". Litt flaut å måtte stå å forklare det der for henne og legen, men...hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha den var god!!

Takk for at du fikk meg til å le:-) Det trengtes!!

Klem til deg:-)

Skrevet

Hihi! Utrolig artig, tror jeg hadde blitt flau jeg også da :P

Skrevet

kunne du ikke bare tatt det ut da???

Skrevet

Hva da? Mener du jeg skulle silt urinprøven min? hahaha Så ille var det ikke da -bare litt pinig å stå å forklare, for det kom litt uforberedt siden jeg rett og slett hadde glemt det bort, hihi

Skrevet

Ha ha....synes jeg ser deg stå å sile urinpröven....hehe...

Skrevet

hahahaha, jeg og så for meg at jeg sto med tesilen og rensket opp så godt jeg kunne -det hadde jo blitt for dumt det og :P

Skrevet

Hahaha... jævli bra..

Thihi.... :D

Skrevet

Huff, samme skjedde meg da jeg skulle til kontroll nr. 2.

Eller jeg kom på det rett etter at vi var ferdige da (kvelden før).

Fikk jo fader ikke sove, for jeg lå å tenkte på hvordan den urinprøven ville se ut! *haha*

Men det gikk heldigvis bra! =P

Kom nesten ingen ting oppi glasset!

*flaut*

Skrevet

HEHEHE!!

Det var en knallgod historie, jeg ler så tårene triller..Snufs:-)

Skrevet

Kjempebra historie. Lo godt jeg nå :-))

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaahahahahahahah skikkelig bra snuppa!!! hehe sa jo at hun som tok imot prøven din kom til å lure og tro noe var galt når hun så den......hehe. ;)

Skrevet

hihihi, det var en grunn til at jeg la ut det innlegget som anonym, da, lille alv...hihihi...men jeg syntes den var en for god historie til å la vær å skrive...hihi. Morro å høre at andre har opplevd det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...