Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei alle! Jeg får en lammeskinnpose av svigermor (som sikkert er god å bruke vinterstid?), men trenger jeg å kjøpe en dunpose i tillegg? Når våren kommer vil det kanskje bli litt klamt med skinnpose? Hvordan gjør dere? Dette blir min første, og som dere sikkert skjønner er jeg helt grønn når det kommer til sånt her!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde begge deler også, men jeg ble aldri helt komfertabel med skinnposen, så jeg brukte bare dunposen til slutt :-)
Fullrulle86 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 det som er bra med ull er at det IKKE blir nettopp klamt. ullen temperer slik at det ikke blir for varmt, men ville nok ikke brukt skinnpose eller dunpose for den saks skyld med mindre det er kaldt. jeg ska ha baby i mai og kommer til å bruke liggeskinn med dyne opp:o) liggeskinn kan en bruke året rundt
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 nei d er d ikke!! holder med en pose.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja, det hørtes jo fornuftig ut, Snohvit86:) Takk for gode svar! Blir nok ordnings tilslutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå