Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 ja nå har det seg sånn at jeg skal føde for første gang. jeg har en venninne som ikke har barn, men liksom er bedreviten enn meg. kanskje er det bare noe jeg føler.uansett, jeg snakker med henne hver dag, og hun spør hele tiden hvordan det går med meg og om jeg har det bra. det setter jeg pris på! MEN, det irriterer meg at hun forteller meg hvordan jeg bør leve og hvordan jeg bør gjøre ting under fødselen. jeg føler at hun lever gjennom meg. hun snakker som om det var hun som skulle hatt barn. dessuten så driver hun å kjøper seg pocketbøker om graviditet.(teit) " når jeg skal føde skal jeg ha med ditten og gjøre datten på sykehuset. jeg skal spise sånn og sånn og trene". sier hun. det samme gjelder når det gjelder hun og kjæresten hennes. jeg ble forlovet i fjor, og jeg og min kjære hadde ikke vært sammen så lenge. hun og typen har vært sammen i 4 år og hun snakker hele tiden om når hun skal forlove seg og hvordan ringen skal se ut osv. jeg vet at de har det bra sammen og sånn. men jeg tror ikke han har tenkt å fri eller ønsker å få barn med det samme. så jeg blir så irritert når hun snakker som om hun var i min situasjon.. aarg! jeg kommer ikke til å si noe, for jeg vet at det er godt ment. men jeg blir så leeeeei!!
melkekua™ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Pust ut og tell til 10....eller 100 ;o) Hun mener det godt! Virker som hun skulle ønske det var seg som var gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 tiiiiiiiiiiii!! takk for rådet!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Høres ut som hu er litt misunnelig innerst inne.. Hu er vel kanskje d... DU får bare si ifra at "ja men sånn gjør ikke jeg det" hvis d blir for irriterende i lengden..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 skjønner godt du blir irritert jeg... har selv en venninne som forteller meg stadig at jeg er teit når jeg sier jeg merker godt det er tungt nå(uke 31) for det er aaaaltfor tidlig. at det var alt for tidlig å kjenne liv når jeg sa jeg gjorde det. når jeg sier det er ubehagelig å puste av og til for magen har kommet høyere opp, men at det er alt for tidlig, jeg har så leeeenge igjen til å kjenne slike plager. Har tusenvis av slike eksempler. Og må bare tilføye at hun har ikke kjøpt noen bøker hvor det står om slike ting, aldri vært gravid, og har kun en søster som har vært gravid når hun var veldig lita. Bare for å si imot meg. Nå vet jeg hvorfor hun er slik, hun er ekstremt sjalu. er 24 år, aldri hatt kjæreste og vil gjerne ha en. Så har jeg samboer, venter snart min første, kjøpt leilighet, godt etablert for å si det slik. Men det er dårlig av venner og bekjente og ikke ha den egenskapen der de kan glede seg på andre sine vegne. Dette blejo bare langt og om meg.. skulle egentlig bare si at du har min fulle forståelse jeg prøver heller å ikke fortelle så mye om hvordan dagene nå er framover. så slipper jeg så rare kommentarer. synd, men slik er det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå