Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Nå er alt bare dritt. Har blitt forkjøla igjen, bare 2 uker siden sist gang.. Potte tett, knallvondt i halsen og hodet, dårlig i magen.. + gravideplagene i tillegg da. Sliten. Trodde man hadde større motstandsdyktighet mot influensa, forkjølelse o.l under svangerskapet jeg. Det stemmer ikke på meg. Så i stad brøyt jeg sammen i krampegråt.. Det hjalp ikke akkurat på mengden med snørr og hodepina nei..... ((((((((((((((
melkekua™ Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Huff da! Ikke morro å ha det sånn. Sender deg en stor trøsteklem.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Uff, jeg vet hvordan du har det. Har vært konstant forkjølet i et par måneder nå. Tetner helt til om natta, så da sover jeg kjempedårlig i tillegg. Innimellom er det en dag eller to som jeg føler meg bedre, men så begynner jeg på'n igjen. Man blir jo helt utslitt av å gå å hangle sånn - i tillegg til å være gravid. Har hørt at blir man først forkjølet når man er gravid kan det være kinkig å bli kvitt pga overfølsomme slimhinner. Hurra. Vi får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå