Gå til innhold

Dere som har flere barn/vil ha flere barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte dere prevensjon i en stund etter fødslene eller var det slik at blir jeg gravid nå så blir jeg gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke brukt prevensjon, men har heller ikke blitt gravid. Vi har forsøkt en stund nå...... :(

Var heller sånn med førstemann.... Blir jeg gravid så blir jeg gravid (eller vi om du liker den talemåten). He, he.

Skrevet

Vi gjorde det mellom de første, men fant ut at jeg ikke fikk igjen mensen før etter et år uansett,så da brydde vi oss ikke om prevensjon siden det var passe avstand med i underkant av to år mellom barna. Når jeg fikk mensen igjen begynte vi prøvingen ganske snart hver gang så slapp tenke på å "være forsiktige".

Skrevet

skulle ha p-stav ting, men før vi kom så langt, så var vi vist gravide igjenn.

Skrevet

Vi brukte pilla innimellom alle våre tre svangerskap vi.. Da ble det 2.5 år mellom de to første og 3.5 år mellom nr to og tre. Ganske fruktbare vi da, lengste vi prøvde var tre mnd..

Skrevet

Ble gravid 6mnd etter førstemann. Var sånn som du sa "blir vi gravide så blir vi". Trodde det skulle ta lengre tid da siden jeg ammet, men plutselig begynte tulla å sove hele natta og da var det gjort! :) Ganske fruktbare vi og for ble gravid på 1. forsøk med nr 1.

Skrevet

vi brukte prevensjon til eldste var 7 mnd, da begynte vi å prøve på nr to. spira satt etter 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...