kaffeplante Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg aner ikke når jeg har IKM så derfor er det vanskelig for meg å vite når jeg kan forvente en positiv test...... Det starta med at jeg skulle hoppe over mensen en mnd med å ta 2 brett p-piller etter hverandre, men d funka ikke.Jeg fikk mensen litt nå og da 2 dager med 2 dager uten osv.....det eneste jeg veit er at siste mensdag var 10.november...... teste negativt i dag...er det for tidlig........er 15 dager siden samleie jeg kan forvente at evt førte til graviditeten..... for snart 14 dager siden hadde jeg rosa utflod ved et dobesøk.....viss det var festeblødning hvor lenge etter den må jeg vente med å teste da? Ble langt dette men håper noen kan svare meg.....for er sikkelig i vilrede om dagen
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Dette er litt vanskekelig, men jeg skal prøve å svare. Dersom din siste mens var 10.november og du har feks 30 dagerssyklus, da er det fortidlig å teste nå. Dersom du hadde hatt IKM nå så ville du hatt en syklu på ca 23 dager, det er det ikke så mange som har. Så da er du fortidlig ute å tester. Hvor lange sykluser pleier du å ha?
kaffeplante Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 husk at 10.november var SISTE dag i forrige mens....vet ikke når den starta for varte så lenge og kom og gikk liksom....så det er over 3 uker siden mensen var ferdig da.....pleier å ha 28-30 dagers syklus....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 hihi, har lest litt snart jeg da. Det er litt vanskelig å finne ut når IKM er om du ikke vet sånn CA. første dag i syklusen. Men dersom første dag var ca en uke tidligere enn 10.nov, og denne syklusen er 30 dager, så skal du kunne testa å få positiv. men siden du ikek har fått positiv test og ikke har fått mensen, så har nok EL vert litt senere
kaffeplante Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 takker for svar....første dagen i forrige mens tror jeg var 27.oktober...så var jeg av å på frem til 10.november..... hva om man går utifra at den rosa greia var festeblødning da....hvor lenge etter den da kan jeg teste???mener jeg har lest et sted at man skal vente minimum 19 etter den dagen man hadde ubeskyttet sex sist for å være siiker før man tester????? foresten er du samme Tryne som var her inne i fjor høst sammen med meg??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Da tror jeg at du skal gå ut i fra datoen 27.oktober. Da kan det virke som om du får en litt lang syklus denne gangen. Når det gjelder festbløsningen (hvis det er det det er), så kan kan man teste ca en uke etter denne. Slik som jeg ser det så kan du nok ikke helt vite IKM dagen din, derfor er det vanskelig å vite om den testene r negativ fordi du ikke er gravid, eller fordi det er fortidlig. Å når det gjelder nicket TRyne, så er jeg den samme ja:) jeg husker deg veldig godt;)
kaffeplante Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 ok men ble du gravid sist jeg var her inne?????forsvant så plutselig her inne jeg shø....fødte i uke 26.... Håper jeg finner ut av det snart da.....er over ei uke siden den rosa greia så er vel ikke gravid da nei
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Du kan lese om alt som har skjedd inne på siden min: www.tryne-dagbok.piczo.com jeg ble gravid, men fikk en unormalt liten jente til termin, heldigvis går det bra nå. du da, hvordan gikk det.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Ellers vil jeg oppfordre deg til å lage den en profil, da kan man sende private mld om man vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå