mamsen sin Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 noen som har oppskrif av slik tog laget av sjokkoladekake. må imponere litt til bursdag,hehe
LadyLuck & Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 er det ikke bare å bake langpanne da.og så skjære ut og legg glasur på?
Tommage♀♂ Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har aldri sett et slikttog, men hva med å bake langpannekake, og skjære den i 5 avlange firkanter og 1 firkanter. Legg firkanten over den ene avlange firkanten og legg de andre over hverandre, selvsagt med fyll mellom. Da har du et førertog og 2 vogner. Pynt med krem og nonstop, seigmenn som passasjerer. En lakris-stang funker fint som pipe på førertoget.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Æ laga ei helt vanlig langpanne sjokoladekake og skjærte ut. La et lite stykke oppå et litt større stykke og laget lokomotiv på den måten. Skjærte også ut et rundt, hylseformet stykke til pipa. Vognene var bare vanlige rektangler. Satte de etter hverandre, fikk vel 4 vogner + lok. Hadde på glasur, går med litt mer enn til vanlig. og pyntet med nonstop til hjul, 4kantige smågodt i glade farger til vindu og lastet opp med diverse spiselige ting i vognene. Bær, frukt i biter eller snop. + seigmenn til lokfører og passasjerer. De satt oppå vognene
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 laga en sjokoladekaketog te 4 åringen min i oktober.. Fant godt forklart oppskrift på det soteliv.no.. Gutten min ble stoooooor i øyan når han så den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå