Mockanin Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Ser flere her gir gavekort på massage/spa ol. i gave. Er dere da sikkre på at den personen som får det fakisk vil like å få noe sånt? Selv er jeg usikker på om jeg ville likt det. Jeg vet om flere som ikke kunne tenke seg dette i det hele tatt.
*Magic* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 I enkelte salonger så kan man faktisk bytte kjøpte behandlinger i f.eks. produkter eller andre typer behandlinger. I salongen hvor jeg jobber så er vi veldig fleksible på akkurat det, og vi prøver alltid å løse det på best mulig måte slik at kunden blir fornøyd. Ellers så har jeg inntrykk av at de fleste som kjøper slike gavekort har fått ønske om det, eller kjenner personen de skal gi det til veldig godt, og dermed vet at det faller i smak.
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Hvis man ikke vil ligge halvnaken oppå et bord, så går det da an å bytte i andre ting? F.eks. fotpleie, hudbehandling, hodebunnsmassasje, osv. Det må da være noe du liker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå