lenis&bebis Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Spiste fårikål til middag for to dager siden. Fullammer jenta mi, og tenkte desverre ikke mye over at kål kunne gi henne smerter i magen.. Nå har hun hatt perioder med gråtetokter og spenniger i hele kroppen i to dager.. Jeg synes så synd på henne.., og herregud det er slitsomt og fælt med all gråtinga. Det jeg lurer på er om en matsort jeg har spist for to dager siden kan påvirke henne enda, eller er det noe annet som plager henne nå..? Huff, har aldri sett henne så fortvilet.. :-(
fox`y Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 huff da:( kjenner igjen den dær ja.har en me kolikk jeg, å hyling og skriking har blitt en vane hjem hær.. kålen e nokk ut av kroppen din nå når d er 2 dager siden du spiste d. jeg vet ikke helt hvor gammel jenta di er jeg,men hun kan jo reagere på andre ting enn bare kål oxo..min reagerer på MYE men han er veldig følsom da.. er forferdelig å se de små ha d vondt.håper jenta di kommer til seg selv igjen..
lenis&bebis Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Jenta mi er 2,5 mnd nå. Lurer litt på hvilke matsorter babyen din reagerer på..? Det er vel veldig individuelt, men kanskje noen ting går igjen..?
fox`y Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 min reagerer på allt av salat og grønnsaker untatt gullerot. løk,hvitløk,kål.koffein,te,sterk mat,melkeprodukter som yoghurt,nøtter,vingummi osv osv.. er mye.. men d vanlige er vell: koffein kål te sjokolade melkeprodukter sterk mat løk.... min er snart 5 mnd så prøver meg litt fram,men han reagerer fortsatt på mye av d jeg nevner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå