Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 tok test idag,sto ikke gravid.ble litt letta,men ble samtidig skuffa. har ikkje fått mensen enda heller,men e kanskje uregelmessig? etter den kalkulatoren sku i evt blitt befruktet 16.november.e det for tili å teste no eller? har lyst på en til egentlig,men samtidig holder i på med et "slankeopplegg".hehe vi bruke ikkje prevensjon,for i treng ikkje mere hormoner :-),å vil ikkje gå mere opp i vekt,å dong e et turnoff.hehe så tenke egentlig skjer det så skjer det :-) hadde vært artig for lille noah aleksander å da...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2007 noen som vet?
Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Men har du hatt mensen regelmessig etter at sönnen din ble födt da? Sorry men jeg har ikke sjekka profilen din saa jeg veit ikke hvor gammel han er, mange som gaar opp til et aar og mer uten aa faa mensen.
Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg testa forresten under to uker etter befruktning, og den var positiv, saa det er nok ikke for tidlig aa teste nei.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 jeg testa positivt 12 dager etter befruktning...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 har kun hatt en mens siden i fikk han,men tror nok ikkje i e gravid no,testa jo negativt så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå