Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Fikk plutselig 4 kjempetette kynnere, kanskje 2 min mellom hver, og de varer i ca 30sek.. men de er kun oppe på venstre side av magen.. Magen blir steinhard og former seg som en klump.. Noen som vet om dette kan være et tegn? Eller om jeg bare skal vente og se utover dagen? Ingen tegn til murringer, slimpropp eller noenting..
Adriansmor med tulla Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Har gått sånn i 2 dager i strekk.. va te jm idag og det var ikke modent engang=(((( så du kan nok vente ja...til de blir regelmessige 5-10 min i mellom hver og smertefulle som fy....
Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 Okei, skal til jm på onsdag, så om det ikke tar seg opp så får jeg ta det med henne.. Det er ikke vondt, bare ubehagelig egentlig.. Tusen takk for svar
Adriansmor med tulla Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja jeg ble innmari skuffet når det ikke var modnt engang...all det styre for ingenting.. Kjedeliii.Si det til din jm så sjekker hun om du er moden...=) lykke til
Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 Ja jeg tror hun skal få sjekke.. Mini stanger hvertfall hodet godt ned i bekkenet, kjennes ut som den skal ramle ut til tider enda 19 laaange dager til termin men.. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå