LoVeLaDy Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 negativ test:( da er det vel bare et tidsspørsmål før TR dukker opp. og over i 14 pp:(
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Det var dumt:o( Får håpe det kaffer for dere neste mnd da:o) Jeg er 1 mnd over IKM og ingen tegn til TR! Men bare negative tester! Blæ!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Nope! Skal teste den 13, er den negativ da og ingen TR har kommet så skal jeg til legen:o) Hvis jeg ikke er så hopper vi over i vår 20 pp!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Æsj,så drit,men tanta har jo ikke kommet:-) Ikke testet enda jeg,men ymtet et par dråper blod før i dag,ikke helt friskt men... kommer tikke til å teste før blodprøve onsdag. Håper tanta di holder seg borte!! Vi hopper vel over i noen og 40pp nå såfall:-(
LoVeLaDy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 åå jeg håper såå for deg dollypop. 40 pp er jo helt... ja , jeg vet ikke hva. kryssekrysse Krysser også for deg siiilje.. 20pp er også ganske mye. Jeg synes 14 er mer enn nok så
LoVeLaDy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Litt mange i`er der ja.. hehe
Lillegull og spiren Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 hufff...så synd da..men så lenge ikke mensen har dukket opp,er det jo håp:) heier på deg jeg:)vet hvordan du har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå