Gå til innhold

Bytte til større bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har dere noen stol å anbefale som stol nr to? For meg er det viktigst at den kan flyttes til ny bil lett, monteres enkelt, gjerne forovervendt ettersom det krever minst, men begge muligheter er ett pluss selvfølgelig. Ellers har jeg ikke store krav utenom det helt selvfølgelige at den må være sikrest mulig! Noen erfaringer og innspill?

Takk for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har akkurat kjøpt sete nr 2. Det vart et besafe izi combi , men jeg synest at det var litt vanskelig å feste det.Men tror det er et bra sete.

Skrevet

Vi har byttet nå, Selma var litt over 9 mnd da vi gjor det, og 7,5 kg. Vi kjøpte britax highway. Veldig bra stol!! Sikker og bakovervendt! Ganske lett å montere også, ihvertfall når man har lært det!! Anbefales!!

Skrevet

Har ikke byttet enda her, da... Men vi skal kjøpe en Acta Graco Duo som kan brukes både bakover- og forovervendt fram til 4-5 år tror jeg det er... Virker veldig fin og ser ut til å ha god hodestøtte. Synes også det er genialt at den kan brukes begge veier. Men som sagt, så har vi ikke byttet enda, jeg har bare sett meg den ut fordi den virker god og sikker. Aner ikke om den er lett eller vanskelig å montere... Mener jeg har lest et par tester om at den kanskje ikke scorer høyest på montering, men det er ikke så viktig for oss ettersom vi ikke kommer til å flytte så ofte på den...

Skrevet

vi har også Britax hi-way,å er enig i det hun over skriver, veldig fornøyd med det sete..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...