Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Har forferdelig kløe i underlivet og sliter om natten, prøver canesten for øyeblikket. Andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Uff, har akkurat samme problem! Er såå ubehagelig, tror jeg blir gal! Prøver også ut Canesten nå, og tar også gjerne i mot gode råd!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 slutt og barber dere evt. kan hjelpe.. kun stuss hårene.. hårene er der for å hjelpe mot sopp og infeksjoner:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Den der fikk jeg bare så lyst til å kommentere - har alltid hatt litt dårlig samvittighet fordi jeg barberer meg nedentil og dermed tar bort "naturlig beskyttelse" - men håret er der faktisk for å samle "dufter" slik at vi skal tiltrekke oss en partner - og ikke beskytte! Dyrisk men sant!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Sant er det ja, men det er like sant at det beskytter oss Veldig mange får sopp kun når de barberer seg der nede, inkl. meg selv. Håret er der av flere grunner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå