Gå til innhold

Om menn og utløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flaut men.....

Hvor ofte må menn ha utløsning?

Er det sånn at hvis de har det hver dag, svekkes kvaliteten?

Føler ikke jeg får noe "i meg" når vi har sex....

Trengs det masse til for å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med en dråpe for å bli gravid. Hvis dere prøver, skal det visstnok lønne seg å ha ca sex annenhver dag. Slik at det rekker å samle seg opp litt, men også er etterspørsel nok til at produksjonen øker. Lykke til!!! :)

Skrevet

Kvaliteten svekkes ikke av å ha for sjelden utløsning. Jeg kjenner det heller ikke når jeg "får det i meg". Noen menn har mindre væske, men det er som regel ikke mindre antall sædceller selv om.

det er forresten kommet et nytt glidemiddel som skal hjelpe sædcellene å svømme bedre, slik at et er lettere å bli gravid!

Skrevet

Mener og ha hørt at det ikke er sundt hvis man prøver og få barn og ha sex hver dag.

Tror det var noe med at kvalliteten da ikke er like bra.

Husker ikke helt.

Men det beste er vel om dere venter en stund, og bruker el test og har sex når du har el neste gang og ikke før det.

Men så har jeg aldrig vært noe prøver akkuratt. Rakk liksom ikke og prøve så lenge, så jeg skal ikke si noe for sikkert, siden jeg egentlig ikke vet så mye på området.

=)

Skrevet

Dersom det ikke er noen problemer med sædkvaliteten og dere ønsker barn, anbefales det å ha sex hver 3-4 dag. Er kvaliteten litt dårlig kan det være lurt å ha sex oftere.

Forskere påstår at kvaliteten blir dårligere av å ligge i bitestiklene i lengre tid, og ofte vil få gode svømmere være bedre enn mange dårlige.

Før i tiden brukte de kokvarmt vann som prevensjon! De la rett og slett testiklene i bøtta like før de skulle ha sex (merk at dette i dag ikke kan brukes i stedet for kondom :P).

Så det kan altså være lurt å unngå å bruke alt for vamt vann i skrittet, veldig stramme bukser, mobiltelefon i lomma eller laptop i fanget.

Er dere i tvil om antallet og kvaliteten på sæden, kan fastlegen henvise til et sædlaboratorium. Dette er noe som blir gjort titt og ofte og er ikke flaut på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...