Blue Lady Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Vil bruke noe uten parfyme og andre skumle stoffer når jeg vasker klær, men det går jo ikke. Svettlukt forsvinner ikke, deodorantlukt forsvinner ikke, deodorantflekker forsvinner ikke, gulplukt forvsinner ikke... Må vel gå tilbake til blenda sensitiv, selv om det ikke er like bra som neutral
Sivalur Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Har ikke prøvd Neutral, bruker blenda sensitiv - men ut fra det du skriver her så kan jeg ikke skjønne at neutral skal være bedre på et vis?? Er jo ikke bedre hvis det ikke blir rent overhodet. Da kunne du jo latt være å bruke noe som helst, og oppnådd samme resultat...
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vi har brukt Neutral i årevis og aldri opplevd noe av det du forteller om. Sikker på at det ikke er maskina det er noe galt med?
imsdal med julesmak Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Her bruker vi coop sitt sensitive vaskemiddel (husker ikke i farten hva det heter) det tar alt av flekker og lukt helt fint, er billig og lillegutt klør ikke lengre over hele seg.
Eve Dallas Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Du kan bruke Ecover sine produkter. De er økologiske, dvs. uten noen skumle stoffer, de har også fått en pris av selveste FN. Klærene dine blir rene og ikke minst luktfri!!! Pluss at du tar vare på miljøet. Du får kjøpt Ecover på de fleste helsekostbutikkene.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Vi bruker neutral både såpe og skyllemiddel og klærne våre blir helt rene de:) Kanskje oppjustere mengde eller kjøre på et lengre program og se om det funker? Og husk, både skyllemiddel og såpe kommer i like flasker, det har jeg bomma på, da ble det jaggu ikke mye reint;)
*Kleopatra Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Det var veldig rart, vi har aldri hatt det problemet. Bruker kun Neutral pga eksem (får eksem kun når vi bruker andre vaskemidler). Kanskje vi ikke er så skitne som dere... haha;)
Blue Lady Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 har forsåvidt en gammel maskin, men klærne ble rene av blenda.. får prøve å ha i mer pulver og bruke det ekstra lange programmet før jeg bytter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå