celodi Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Fikk besøk av ei venninne nå som har fått et sånnt kort i posten..HUn hadde ikke søkt om det.. Står at sparebank 1 har innført kundepin,og det innebærer at du vil få samme pinkode på alle dine debet og kredittkort i sparebank 1.. Så står det også at hun vil få en pinkode i egen forsendelse.. Hun lurer på om det er samme pinkode som hun allerede har på sitt visakort? Jeg er helt blank på sånne ting så måtte høre her=)
lille je Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Jeg tror det betyr det ja. Samme systemet i postbanken også.
celodi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 men hvorfor skulle de sende en pinkode i eget brev?om hun skal bruke samme koden hun bruker nå?
lille je Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Si det:) Det gjorde de til meg også....
celodi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 og samme koden du bruker til vanlig stod der? sorry at jeg maser på deg,men er like blank begge vi to som sitter her=) Har et bankkort jeg,og det holder i massevis=)
lille je Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 ja, det var den koden jeg har til visakortet ja:)
celodi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 okei=) Takker for at du orka og svare=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå