Piipii Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som har bestilt dette, og ble dere fornøyde? Hvor bestilte dere henn og hvor lang tid tok det før dere fikk den?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 har nettopp bestilt 7 bøker fra japanphoto , lagde forskjellige til alle som skal få vi, sånn at det f.eks står "til bestemor og bestefar" på ene og "til tante og onkel" på andre. kjempeenkelt program, ble best i test på tv2 hjelper deg. prisen var bra. har ikke fått de enda, leveringstid 7-10 dager.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Vi bestilte fra Elite Foto og er kjempefornøyde. Godt utvalg av bakgrunnsbilder/ farger, layouts, osv. Innen 9 dager, tror jeg de opererer med. Koster fra kr. 399,- i A4str.(liggende format)
Piipii Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 Ja var innom japan foto, var der jeg fikk ideen fra. Kansje jeg skal bestille der da:) Håper bare de blir ferdige til vi reiser den 20 desember
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Har fått fra japanfoto! Ble sååå bra og billig!! Anbefales. Hentet den tre dager etter bestilling!
Piipii Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Å da skal jeg bestille der:) Hvilken type bestilte du?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Bestilte softcover (stor) til 179 kr. Vi satt inn noen ekstra siden da, så ble litt mer;)
milli87 Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 mulig jeg husker feil men nå var det vel elkjøp som kom best ut, har ikke bestilt fotobok men bestiller bildene mine der. bestiller på www.elkjoep.no og velger at jeg skal hente dem i butikken istedet for å få de i posten da slipper man nemlig å betale noe i porto
milli87 Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 sorry mente www.elkjop.no men minste pris er 159 da får man 26 sider og myk bok.. mange forskjellige å velge mellom
Fire småtroll Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Har bestilt både fra Japanphoto og Fotoknutsen. Fotoknutsen har et morsommere program, flere muligheter og gøy å lage, men de er dyrere, har lenger leveringstid og blir ikke så klare og fine. Japanphoto er billige, er veldig klare og fine i fargene, og leverer på under en uke. Men de har ikke så mye gøy i redigeringa...
Piipii Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2007 Var inne å så på fotoknudsen, men hvis man bestiller nå så får man dem sansynlugvis ikke før jul:(
mayaya Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Jeg bestilte i går fra Apple, de leverer på opp til 10 dager. Frist for julebestilling er på mandag tror jeg. Aner ikke om det funker hvis du ikke har mac, men har du det så er det helt utrolig enkelt, mye enklere enn de jeg bestilte fra fotoknudsen iallefall.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 ja men elkjøp og japanphoto er akkurat det samme. samme priser, samme program, samme kvalitet=)
snartmammapåny Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har kjøpt 4 bøker hos elkjøp. De er iallefall kjempe fine og programmet er enkelt selv for en nybegynner. Elkjøp og japanfoto er det samme. De bruker samme programvare og kjører samme priser og kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå