Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Er dere ferdig med julegavene? Jeg står og pakker inn gaver her nå. De som gjenstår er: * samboer (aner ikke hva jeg skal ordne) * besteforeldrene (kalendere skal ordnes i dag. Alt er klart!) * julekorta skal også bestilles i dag! Ellers har jeg et par venninnegaver igjen...
*fortryllende* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Snart ferdig! Gjenstår et par småting bare, til kjære og mamma.. Men ingenting er pakket inn enda..
EnLitenPrins Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er ikke ferdig iallefall... Har igjen til : Fadderbarnet mitt ( Har kjøpt joggedress,men skal kjøpe litt til) Sambo ( Skal kjøpe han også litt til ) Begge søstrene mine Svigersøstrene mine Pappa og stefaren min Mormor og farfar Tanteungene Er heldivis ikke så mange..kun 4 stk.. Og jeg har dårlig økonomi denne måneden,og i tilleg stikker jeg til syden den 16.Desmber..Kommer til og bli raka blakk jeg :S
Tante Bassa Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har heller ikke begynt. Egentlig litt dumt for jeg kan ikke fordra laaange køer og stressa folk, og det blir det vel litt av fremover.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Er så og si ferdig. Har bestilt gave til sambo som ikke har kommet enda da og når jeg får lønn om noen dager skal mini og jeg ut å handle gave til pappan fra han
Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Det nermer seg hvertfall!! Kjøper til foreldrene mine sammen med søsteren min, og hun skulle fikse den ene idag, så får vi ut å finne noe til pappa endag. Ellers gjenstår: Sambo (Vet hva jeg skal kjøpe..) 6 vinflasker i veninnepresanger, har strikket flaskenisser og kjøpt litt julepynt til alle Stesønnen min.. men det tror jeg sambo skulle ta seg av, han fikk ny bilstol av oss nettopp, men kjøper en liten ting til, så han får noe på julaften.. Så tror jeg at jeg er klar
*tybber* Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er ferdig!! Og det er såå deilig! Mangler bare å kjøpe et gavekort til søstra mi, pluss at søstra mi og jeg skal kjøpe til mamma sammen, så det teller jeg liksom ikke med! =P For en gang skyld kan jeg ha desemberlønna helt i fred! *hihi*
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 har en liten ting til min kjære fra mini igjen, ellers er jeg helt ferdig. skal bare nyte adventstiden:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 har igjen 3 gaver. til min far,mor og bror. ellers er alle de andre 27 gavene kjøpt og pakket inn... puh! julekort må jeg jo få ordnet...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Har ikke begynt engang ;-( huff... STRESS!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Så godt som - de tingene vi ikke har kjøpt enda, er de tingene som er så store og tunge at vi ikke kan ta de med oss på flyet.. Så de kjøper vi når vi har kommet til bergen (skal feire jul der). Er to gaver som gjenstår - pluss at jeg skal finne på noe lite til sambo (vi har satt en grense på kr 300 til hverandre i år + at vi gir hverandre helt nytt gryte-sett..Såååå romantisk!). Så skal vi kjøpe til strømpen til mine foreldre; vet ikke helt hva vi skal putte oppi i år, annet enn berlinerpoplene-dvd´en, men blir vel litt kremer til mor og masse marsipan til pappa =) Også må jeg kjøpe til strømpen til sambo og da - skal kjøpe litt sånn "verdens-beste-pappa-artikler" tenkte jeg Å kjøpe til julestrømpene er utrolig koselig synes jeg - det gleder jeg meg til!
Minnie Mom Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er nesten ferdig, har igjen til min bror og hans samboer og jeg vet hva jeg skal kjøpe.. I tillegg gjenstår min bestemor. Har aldri ligget så godt an som i år, deilig! Er altså helt uaktuelt å løpe rundt som en stresset høne med 2 åring i vogn og høygravid mage siste uka før jul.., for et mareritt.. ;o) Sambo har igjen til noen i sin familie, men det er hans ansvar.. )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er ferdig med min del, og det er veldig deilig iog med at jeg blir kanon sliten av å gå i butikker nå for tiden. Gjorde det enkelt til endel veninner- en flaske vin.... Men må vel bidra med sambos sine til sin del av familien.. Men må manne med opp til det en dag vi har fri, orker bare butikker og ting i korte perioder.
nr 6 på vei Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Er nesten ferdig. Har ikke kjøpt til ungene enda, men det er bestemt hva de skal få. Er imidlertid lett å finne ut av hva det er hvis de kommer i hus nå, så de skal ikke kjøpes før om 10 dager og da skal det gjemmes hos naboen til julaften........... Har heller ikke fått rammene til beste og oldeforeldrene, men det er bestemt hva de skal få. Mangler egentlig bare å finne ut hva gubben skal få :-) Så har vi bakt pepperkaker i dag og det var godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå