Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el igår.. Da hadde vi sex både morgen og kveld!! Så nå må det bare gå bra!!! Håpe håpe! Det blir 2 laaange uker foran meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal håpe litt for deg jeg ;-)

Er det ikke rart hvor lange to uker kan være, er bare i min 2pp men har jammen merket hvor utrolig treigt det går når men teller dager.... har ikm ca fredag lørdag og det er leeeeeeeeeenge til....

Skrevet

Jeg hadde også EL i går :-D Og vi kosa også, hele helgen, og i dagene før. Men siden jeg ikke tester for El, så er jeg ikke 100% sikker på EL i går, så det blir nok kos i et par dager til for vår del. Kan jo hende EL er forsinket :)

Kanskje vi blir gravide samtidig. Morsomt om vi kunne hverandre, med alt mulig :-)

Skrevet

åååå!!! Så gøy!!! Da kan vi teste ilag! :) Jeg tester heller ikke for EL, men jeg kjenner VELDIG godt når jeg har EL.. Så ingen tvil her i gården! Når skal du teste da?

Skrevet

Ja 2 uker går UTROLIG sakte! man bare går å venter å lengter etter noe man ikke er sikker på kommer engang. Alt man kangjøre er bare å håpe. Frustrerende :o) Jeg har ikm ca 13 desember så vi får nok vente å se:o)

Lykke til damer:o)

Skrevet

Overskriften er akkurat slik jeg har tenkt de siste dagene....nå bare mååå det klaffe...vi har gjort alt i vår makt for å bli gravide denne mnd....tilogmed inntatt erk nonijuice, grapefruktjuice,solvipect hostesaft,temping, el-tester....så klaffer det ikke denne mnd..da legger jeg igjen alle tester....og så skal vi ha pause i julen for da skal vi ned til Spania og kose oss....

jeg hadde el fram til igår eller forigårs og vi har gjort vårt for at egg og svømmere skal treffes....hi hi...

Blir to laaaaaange uker å vente.....har gardert meg med 10 graviditetstester denne mnd....vet hvordan de "graviditetssymptomene" sniker seg inn på kroppen etter en ukes tid....

Skal dere bort i julen da eller??? Juleferien er visst tiden det blir mange barn unnfanget....hi hi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...