Gå til innhold

flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle smøre meg med canesten da jeg hadde soppinfeksjon for noen uker siden, og da oppdaget jeg en liten hard klump på innsiden av den ene lille kjønnsleppen. Tenkte det sikkert var en kvise eller sånn greie man av og til får når man er gravid, og at det ville forsvinne etterhvert, men det er der fortsatt. den er knallhard og ikke mer enn en millimeter i diameter. har dere hørtom noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være åreknuter. Jeg var plaget med det i det ene svangerskapet.

Trykket blir så stort at huden/blodårene gir litt etter. Går over når man har født.

Det hjalp meg og sitte mye på en hard stol. Da trakk de seg litt tilbake men kom selvfølgelig igjen etter en kort stund.

Skrevet

Ble sjekket for viruset for et par mnd siden, og hadde det ikke. Har ikke hatt andre sexpartnere, og Kjennes ikke akkurat ut sånn som det beskrives heller, men skal jammen sjekke hos legen likevel. Takk for tips.

Skrevet

Jeg har hatt akkurat likt,da var det talgkjertel.De kan kjennes ganske ubehagelige og vonde ut.

Hvis det plager deg over tid kan det være smart å gå til legen så han kan stikke hull på den.Men ofte forsvinner de av seg selv.

Gå til legen med det for sikkerhets skyld

Skrevet

...eller det kan være en bitteliten herpes"kvise".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...