tegneseriedama Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som tror de kommer til å teste positivt denne uka? Hvilke "tegn"har dere?
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 håpe æ gjør d hehe,har IKM på fredag! har ømme/tunge bryst,kvalme+stikking nederst i magen. vart kjempekvalm igår av lukta av agurk faktisk,hmmm håpe håpe=) flere?? ja å så skrik æ lett hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 gratulere så mye:) jeg håper å håper å håper på at jeg skal få positiv test denne uken:)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 grattis=) krysse fingran for at vi all får pos test i uka her=)
tegneseriedama Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 gratulere minime&spire!!! Selv håpet jeg forrige mnd men turte ikke tro, denne mnd tror jeg men tørr ikke håpe.... :-) Ikm ca fredag lørdag. Er litt sånn rar bare, stikker ikke nederst på magen men på sidene liksom, har alltid ømme bryst før ikm men er sånn "tung" i begge i tilleg nå. Føler det endelig blir spennede å teste- ikke bare teste fordi det KAN være no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå