2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 har en sønn på 16 snart 17 måneder som jeg ammer ennå som jeg synes er greit! men så er jeg blitt gravid igjen å da lurer jeg på om det er noe lurt å amme?? bør vel slutte nå eller??
selfangerkjerringa Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Skal ikke ha no å si det Kjør på, for amminga sin del er det i hvert fall ingen innvendinger. Men husk å avvenn gutten før babyen kommer, hvis ikke kan amminga bli et ekstra element av søskensjalusi...
Mamma jei Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Nei da, ikke hvis ikke du vil! Går bra å amme selv om du er gravid.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 trodde livmoren trakk seg sammen ved amming jeg??tar jeg feil?
selfangerkjerringa Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Amming rett etter fødselen setter igang hormoner som hjelper livmoren å trekke seg sammen. Men det er snakk om rett etter fødsel... og den sammentrekningen er for at livmora skal gå fra å være basketballstor til knyttnevestor igjen på få dager. Det er en naturlig refleksbetinget prosess som initieres av selve fødselsprosessen. Amming under graviditet er helt ufarlig
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2007 okey, lærte jeg noie nytt idag oxo!!hehe.. tusen takk for svar da damer, da kan lillemann bare få slurpe i seg i et par måneder til!hehe... tror nok han er glad for det ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå