Mops7 Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Lurer ikke på noe egentlig, bare det at jeg skulle ha første kontroll i morgen, og da er jeg 13+5. Fikk brev i posten om at timen blir med en vikarlege da min lege er syk. Ble litt skuffet jeg gitt. Det går jo sikkert fint, men føler med uforberedt. Helt tullete, men jeg har en syk trang til å ha kontroll på alt for tiden!! Noen andre??
snart mor til 3 Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 hadde selv første kontroll i uke tolv..er enig i at det er sent...har en følelse av at for enkelte leger er det ikke alltid rett tid for oss å bli gravid...de har rett og slett ikke tid på timeplanen for at vi skal bli gravide... har veeldig lyst til å få meg en ul nå før jul..bare for å se at alt går bra... gleder meg til å kjenne ungen..vil føles så mye bedre da..da kan man jo kjenne daglig at ungen lever og har det bra...nå...nå er det bare å håpe...krysse fingrene... om noe skulle skjedd med ungen min...om noe...nei... hvorfor kan ikke alle leger ha UL på kontoret sitt slik at vi får sett ungen en gang i måneden??? det hadde vært saker det...
Mops7 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2007 Helt enig:) Jeg gleder meg også til å kjenne bevegelser hver dag. Tror jeg har kjent noen små, men er ikke sikker. sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå