Gå til innhold

Morsmelkerstatning på fly...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden snart,og det er jo lang flytur,så jeg må ha med melk til junior på 8 mnd, men den må vell være forseglet,så tenkte å ta med ett par sånne kartonger som er ferdig blandet, MEN kan de varme melken på flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. det gjorde de iallefall for meg =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du kan ha med barnemat og drikke på fly, du må bare smake på det først :o)

Jeg tenkte og ta med ferdig varma vann på en termos, så bare blander jeg det der :)

Skrevet

det går fint med pulver, om du har uåpnet emballasje! Ellers kan varme det på flyet. Har aldri hatt problemer med det..

Skrevet

Du trenger ikke smake på de små pakkene med Nan. De er forseglet. Jeg hadde med meg 6 pakker gjennom når jeg skulle til Thailand. Da hadde jeg ringt på forhånd og hørt at det var greit også!

Og de varmet melka på flyet!

Flyvertinner er ofte søte mot barn synes jeg :)

Skrevet

Du trenger ikke ha med varmt vann på flyet - det har de der - du vet; te eller kaffe? :o) Det holder med kun pulveret.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det går fint med åpen embalasje også, så lenge man smaker på det :o) (onkelen min jobber i sikkerhetskontrollen, så jeg har sjekka med han)

Skrevet

Takk for svar alle sammen..

Sist jeg var ute å fløy (innenlands) så hadde jge og dattera mi UÅPNET kuli juice og vannflaske i veska mi, det fikk vi ikke lov til å ta med inn, Så Silje stod å drakk opp Juicen der,og vannet kastet jeg, og begge var jo uåpnet.... det var dårlig da..

Skrevet

Til barn under 2 år kan du ha med det du ønsker/trenger, uten at det blir stilt veldig mange spm. Jeg hadde med ferdig oppmålt vann på en tåteflaske, pluss ekstra på en imsdal-flaske, og pulver på avent-boks. Var ikke noe problem å få med seg noen ting, når jeg sa vannet på flaska var til han. Måtte ikke smake på det heller. Reiste innenlands i juni og utenlands i september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...