Gå til innhold

hvor er det blitt av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vaniljeis med sjokoladebiter?? den eneste isen som har noe med sjokolade å gjøre er sjokoladeis.. men jeg vil jo ha vaniljeis.. med sjokoladebiter... ute av produksjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har dessverre gått ut av produksjon, og såvidt jeg veit har ikke Hennig Olsen noen planer om å begynne å lage den igjen :( Skikkelig kjipt, for det var jo den beste isen.. Favoritten min, og resten av familien min sin favoritt også..

Skrevet

nei nei nei..hvorfor i all verden skulle den gå ut av produksjon.. makes no sense :)

Skrevet

Jo, det skal jeg fortelle deg. Dersom man ser på Boston General Groups-matrisen kan vi slå fast at dette en gang var et produkt med høy vekst og stor markedsandel, men at veksten etter hvert stagnerte, det kom nye konkurrende produkter inn, kundepreferansene ble annerledes, og vaniljeisen med sjokoladebiter hadde til slutt liten del av markedsandelen. Det var derfor lønnsomt å kutte ut dette produktet ettersom det ikke ga særlig overskudd til bedriften.

Svaret bærer vel ikke preg av at jeg sitter og leser til markedsføringseksamen?

Hihi.

Skrevet

Ååå...skal du også ha på BI? I morra?

Skrevet

hehe... æ kjenne at æ har vondt for å akseptere realiteten i det dær, men d e bare fordi vaniljeis med sjokoladebiter va det eneste potensielle dilla-objektet mitt..så jeg føler meg rett og slett litt snytt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...