*snart mamma til 2* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Lurer på hvor man får kjøpt disse ullinnleggene hen? Jeg har ikke tittet noen steder, men orker ikke å reise rundt å leite etter de. Er det noen spesielle typer som er ekstra bra som noen vil anbefalle?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Apotekene har, i flere størrelser. Ellers er det mulig at nøstebarn og andre spesial-ullbutikker har dem. Har bare prøvd de fra apoteket og er fornøyd med dem. Ble så avhengig at jeg trengte to par, sånn at jeg alltid hadde ett rent par. Merket veldig forskjell når jeg gikk uten dem, særlig ute. Husker jeg tenkte, ikke rart at folk får brystbetennelse.
Happy H Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 de har på sparkjøp, tom og trin merket, disse er litt tynne!!!!men gode med et engangs innlegg i tillegg. ellers har de på apotekene, og på noen fødeavdelinger kan de kjøpes.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg brukte fra Sparkjøp første gang. Kjempefornøyd med de. Ellers har de på apotek o.l. ja. Ingen vits å kjøpe de dyreste på markedet i alle fall. De gjør samme nytta ;o)
klumpen og gullet Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har kjøpt på nøstebarn, økologisk ull. Ble anbefalt de av en venninde. Kan jo bestilles der på nettet også.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 På apoteket og Babyshop koster de opp mot hundre kr. for et par. Jeg har kjøpt på Bogerud i dag til kr. 49,50 pr. par. Dette er Janus Ammeinnlegg og de går for å være blandt de beste )
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg kjøpte slike på Barnas Hus til kr.50! Hun som jobbet der anbefalt å kjøpe en ammebh i ull men den kostet kr.500 så jeg holder meg til ullinnleggene jeg.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 jeg har kjøpt på apoteket 1 par,men trenger flere til å bytte på så om jeg kjøper de på apoteket også vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Kan anbefale ammeinnlegg i ull fra Janus! De har god oppsugningsevne og forhindrer flekker på klær og sengetøy døgnet rundt. Ammeinnlegget forebygger brystbetennelse alle årstider, men er spesielt viktig for mammaer som skal ha vinterbarn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Synes det har vært så vanskelig å finne ut hvilken type og størrelse som passer best, men nå tror jeg at jeg har klart det. Har kjøpt to par medium store Janus ammeinnlegg på Bogerud. Disse fikk jeg anbefalt av jordmor.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Janus anbefales. http://www.denkulemage.no/shop/show.asp?page=znet_img_border=0_src=httpwww.dmm.nodenkulemagespacer_blank.gif_width=110_height=20_0512-03.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå