Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 I dag tidlig var jeg på wc, og skulle legge meg igjen. Fikk kynner som gikk over i intense, rivende smerter ihele magen. Kjentes ut som noen satt et spyd i magen min å vridde rundt. Varte sa 1 min. Har etterpå hatt litt vondt imagen og en del murringer. Noen som har opplevd det samme eller vet hva dette er?Er i uke 39+
Mortil3nydeligejenter Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Heldiggris. Du skal ikke se bort fra at noe er på gang nå. Jeg har termin i dag og har ikke hatt noen slike tegn enda ( Gled deg over alle små tegn du får på at fødselen er i gang. Lykke til )
sydilla Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Dersom du får sånne smerter ( ikke murringer men de andre) UTEN at magen strammer seg syns jeg du skal ringe og snakke med føden...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Er ikke helt sikker på om magen strammet seg, var så vondt at jeg ikke rakk å tenke på det. men er litt bekymret ja. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå