Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 kvasiintellektuelle feminister som prøver å overbevise verden om at de er så mye smartere, kunnskapsrike og mer innsiktsfulle enn alle andre? Og gjør det også ved å rakke ned på andre, spesielt de som dere opplever som en trussel? I'm not impressed...
KaMa Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Nei. Men de er kansje hakket bedre på å diskutere, og de syter litt mindre enn f.eks deg, som ikke klarer å hevde deg på annen måte.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Og hvordan har jeg prøvd å hevde meg? Det er kjernen her inne som er selvhevdere... Og jeg syter heller ikke, jeg er bare provosert over hvordan dere kan behandle andre mennesker på en slik måte.
Dotten Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Må også si meg enig med Hi, men synes det kan være artig å lese mange av trådene her inne. Rister på hodet titt og ofte, og ler av hvor enkle enkelte her inne er Sorry, men det er min oppfatning, og ja, jeg kan også være en enkel skapning Ikke redd for å innrømme det!
KaMa Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 På meg virker det som du hevder deg ved å syte. Jeg opplever også innlegget ditt som rein sutring. Kjernen her inn?? Hvem er det? Cat68, Süsse, RundLurt, Råddårævva (eller hvordan det nå skrives..), Daniel, JuniPrinsessen, og evig mange andre holder til her like mye som Doppler (som er den eneste slik jeg ser det som skriver at utdannelse er et must). Ingen av disse har skrvet (så vidt jeg har fått med meg) et kløyva ord i negativ retning om få studiepoeng. Er poenget her å rakke ned på den, eller de få, som er av den oppfatningen at utdannelse er viktig? Så gjør gjerne det, men kutt ut generaliseringen. Den er bare så ufattelig tåplig, og gjør deg (og alle som deg) til stakkarslige puslinger som ikke er i stand til å diskutere. Og da er vel ikke denne siden et egnet oppholdssted, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå